Witajcie w grupie odkrywców
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi naszej grupy
Grupą opiekują się:
WYCHOWAWCZYNIE:
Wioletta Jędrzejewska
Małgorzata Hofman
Elżbieta Prus
Justyna Winiarska
POMOC NAUCZYCIELA:
Pani Magdalena
WOŹNA ODDZIAŁOWA:
Pani Sylwia
Do grupy Odkrywców uczęszczają dzieci w wieku 3 lat
Odkrywcy to najmłodsza grupa w naszym przedszkolu. Główny cel w pracy z grupą to adaptacja do nowych warunków przedszkolnych. Dzieci uczą się zasad współżycia wśród rówieśników, samodzielności, samoobsługi, ćwiczą sprawność ruchową i manualną. Odkrywcy przestrzegają ustalonych norm i zasad dotyczących czasu zabaw i pracy. Ulubioną aktywnością dzieci jest śpiew, taniec, zabawy konstrukcyjne, bardzo lubią różnego rodzaju gry i zabawy ruchowe organizowane w sali przedszkolnej jak i na placu zabaw. Każdy dzień wypełniony jest radosną zabawą, zajęciami edukacyjnymi i zdobywaniem nowych umiejętności.
Nad czym pracujemy w listopadzie
Nasze innowacje, projekty i programy
Program skierowany jest do dzieci młodszych jak i starszych ,a także rodziców. Celem programu jest zwiększenie świadomości tego co wpływa na nasz organizm, a także wiedzy na temat konieczności racjonalnego wykorzystywania produktów spożywczych w celu zminimalizowania ich marnotrawstwa i niepotrzebnego wyrzucania.
Ogródek przedszkolny powstał z inicjatywy dyrektora oraz nauczycieli. Głównym powodem była chęć kształtowania u dzieci postawy ekologicznej. Dzięki pracom w ogrodzie dzieci mogą uzyskać wiedzę o etapach rozwoju i warunkach życia roślin oraz obserwować zmiany zachodzące w wyglądzie roślin w ciągu roku, poprzez własną działalność i pracę.
Innowacja „Interaktywne zabawy przedszkolaka” jest wyjściem naprzeciw wymogom współczesnej edukacji, zawartym w aktualnej podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
Przesłanką do podjęcia niniejszej innowacji jest obserwacja zainteresowań przedszkolaków nowymi technologiami. Jednak dostrzega się, że współczesne osiągnięcia technologiczne są przez dzieci wykorzystywane w sposób nieefektywny. Praca z tablicą interaktywną będzie więc miała za zadanie wspomóc pracę nauczyciela i co ważniejsze – nauczyć dzieci celowego posługiwania się wybranymi narzędziami multimedialnymi.